Vásárlói értékelések
Rendben volt minden köszönöm
Örülnék ,ha a rendelt termék meg is érkezne
Minden rendben volt.
Gyors és egyszerű megrendelés, még gyorsabb kiszállítás.
Minden rendben ment a vásárlás során.
Köszönöm szépen, teljesen elégedett vagyok a termékkel és az Önök szolgáltatásával is!
A termékekkel és a szállítással, az üzenetekkel elégedett vagyok, így nem kellett várni, hogy vajon mikor érkezik meg a termék. Köszönöm szépen.
Minden rendben volt. Korrekt volt.
Minden rendben volt
Évek óta vásárolok innen, a termékkel is és a gyors csomagküldéssel is elégedett vagyok.
Maxmálisam elégedett vagyok a váll fájdalmam 3 nap után teljesen elmult pedig teljesen merev volt nem tudtam emelni ma már heti 2 alkalommal kenem be és tökéletesen tudom használni köszönö a gélnek
Nagyon szépen köszönöm, minden a legnagyobb rendben volt. Maximálisan elégedett vagyok a Naturacentrum kínálatával és a szállítással.
Gyors házhozszállítás, kiváló készítmény!
Jó a termék, zökkenőmentes az értékesítés.
A terméket évekkel ezelőtt egy keceli kiállításon vettem először. Hasznos, igen jó nekem. Kellemesen puhítja a bőrt, puhítja a kezet. Pikkelysömörre is jónak találtam.
Ajánlom mindenkinek ezt az áruházat. Gyors szállítás, gondos csomagolás és a termékük kitűnő.
Kátyával nem tudtam fizetni.
Többször telefonáltam már, de a termék továbbra sem érkezett meg. Miért???
Tisztelt Vásárlónk! Az Ön által rendelt termékek postázásra kerültek 03. 14-én. Debrecenben, a 13. sz. Postán lett feladva. Az Ön által megjelölt Posta Pontra címeztük. Telefonbeszélgetésünk során ezt az információt már közöltem Önnel. Én a csomagjáról más információval nem rendelkezem. Reklamációmra a Posta válasza az volt, hogy kivizsgálják az ügyet 30 napon belül. Sajnálom az Önt ért kellemetlenséget, azt gondolom, hogy vétlen vagyok ebben, ezért nem is érzem jogosnak az Ön minősítését. Mellékelten csatolom az csomag útjáról az információkat. Üdvözlettel: Natúr Centrum elvételFelvétel befejezve 2018.03.14. 17:41Debrecen 13 posta FeldolgozásBeérkezés feldolgozásra 2018.03.14. 20:30Debreceni Logisztikai Üzem SzállításTovábbítás feldolgozásra/kézbesítő postára 2018.03.14. 21:55 Debreceni Logisztikai Üzem SzállításTovábbítás feldolgozásra/kézbesítő postára 2018.03.14. 23:33 Szolnoki Logisztikai Üzem Az MPL válasza: Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük visszajelzését. Bejelentését az E01167535/18 számon rögzítettük. A jelzett problémát kivizsgáljuk, melynek eredményéről a jogszabályoknak megfelelően - legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül - tájékoztatni fogjuk. Válaszunkig szíves türelmét kérjük. Üdvözlettel, .................................. ügyfélszolgálati ügyintéző Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság
A bankkártyával való fizetés lehetősége nem volna rossz.
Tisztelt Túri Barnabásné! Akár a postai átvételt akár a házhoz szállítást választja lehetősége van a termék árát bankkártyával kifizetni a futárnál illetve a postai alkalmazottnál.
Gyors, megbízható eladó,